maandag 27 oktober 2008

ISCTE





Aloha (ja hoor, we gaan internationaal)

vandaag (nog) niet veel te melden, de week is pas begonnen, we houden het rustig. Wel een zeeeeeeer goed feestje op zaterdagavond, in ISCTE (Instituto Superior de Ciências do Trabalho e da Empresa), een van de vele faculteiten in Lissabon. Sonja en zowat de hele Erasmusbende zit daar op school, vandaar... Martin Solveig was DJ van dienst, en ik moet zeggen, wow!
Ik heb een paar foto's gepost; kwestie van de sfeer weer te geven. Stel je voor: zevenduizend man die als één wildgaat op de tonen van Lenny Kravitz in remixversie; geweldig!
Tot de volgende...

M

1 opmerking:

Arno Callens zei

Had ik niet gezegd dat je L'Auberge Espagnole niet hoefde te zien? Je bent hem netjes aan het naspelen zo te zien :) Leuk om te lezen hoe het er daar aan toegaat, het laat een mens even het kurkdroge Gent vergeten. In mijn beste getranscribeerd Nieuwgrieks nog een kali ebdomada! (yep, ik studeer ook gekke talen)

Arno