zondag 21 september 2008

beelden spreken boekdelen






Amai, vandaag is echt wel een rustig dagje (stilte voor de storm?), daarvan getuigt dit derde blogbericht op 1 dag. Akkoord, de andere waren een update van gisteren, maar nu wordt het toch wel wat teveel van het goede. Straks zou men nog denken dat ik hier zit te niksen. Vandaag ben ik bij Femke, het meisje uit mijn klas dat ook hier in Lissabon zit, op bezoek geweest; mooi ingericht maar met acht mensen behoorlijk vol...

Samen hebben we een wandelingetje gemaakt op weg naar mijn kot en dit zijn een paar foto's uit het typische straatbeeld van Lissabon die ik niet wilde onthouden.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Que bom começo! Boa sorte.

Me Djoelie zei

hoi marietje! Je foto's zijn werkelijk uitnodigend naar meer... Dit zou ik echt eens in het echt willen zien! mss komt dat nog! hopelijk was je eerste schooldag een meevaller! je verhalen zijn echt leuk om te volgen, zo zijn we toch geupdated! kmoest de vele groetjes doen van mijne kris en je heel veel succes wensen(dat dan wel van ons beiden!) Ga nu maar verder met die hoofdstad te veroveren! Ik ben zeker dat je al een deeltje van de portugese en andere nationaliteiten hebt doen opkijken! dikke xx en veel liefs