zondag 2 augustus 2009

Ojee, niet mee...

Helaba!
Amai, als dat niet 'serieus op zijn gat liggen is', dan weet ik het ook niet meer. Excuses, excuses, Michel! Ik geef de schuld aan de vakantie. "Tijd zat toch?", zou je denken, maar dat slaat dik tegen. Net omdat het vakantie is, gaat men er vanalles tussengooien, wordt er langer geplakt of vindt men geheel nieuwe concepten uit, die gewoonweg uitgeprobeerd moeten worden. Vandaar dus het op de lange(re) baan schuiven van de blog.
Ondertussen is er al weer heel wat gebeurd. Ik ben terug van een reisje naar Madrid, ik heb er drie weken warme maaltijden rondvoeren opzitten en enkele one-fly-wonders tussendoor. Er staan ook nog enkele leuke dingen op stapel...
Maar first things first...
Ik ga mijn kleine avontuurtjes onderverdelen in verschillende stukken tekst om te lezen, kwestie van het toch nog redelijk overzichtelijk te houden...
1) Vakantiejob bij het OCMW
2) Tripje naar Madrid
3) Losse verhalen
4) De op stapel staande plannen toelichten.
Geniet ervan!
Marie

Geen opmerkingen: