donderdag 20 augustus 2009

3) Losse verhalen

Next stop, Berlin... NOT!
Toch niet voor mij. Zoals er even vlug werd vermeld in het vorige stukje (en misschien ook wel in de stukjes dáárvoor), is mijn Bapaper afgekeurd. Op zich geen drama (details doen er niet toe) maar het vraagt wel een serieuze herorganisatie van de planning, ook op vakantievlak. Vandaar dat er beslist werd van thuis te blijven, terwijl de rest van het gezin richting Deutschland trok...
Op kot in mijn eigen huis, het is eens iets anders!
Ik heb me - in tegenstelling tot de stereotype thuisblijver (type: als de kat van huis is...)- gedragen. Braaf boodschappen gedaan en op het huis gepast. Enkel wat later in mijn bed gekropen dan dat ik normaal zou doen. En gewerkt natuurlijk, hetgeen waarvoor ik in the first place was thuisgebleven. Maar het thuisfront was me niet vergeten: dagelijkse update van de activiteiten, souvenirs en foto's, massa's foto's...
Eens zo en eens anders. Alleen het tegen mezelf praten was ik na vier dagen grondig beu!
*

Geen opmerkingen: