maandag 15 februari 2010

Baaldagje!

De hele wereld mag het weten. Wat zeg ik? Moet het weten. IK HEB EEN BAALDAG !!!
Wat een gezellige tweedaagse moest worden in Antwerpen, zonder les (Krokusvakantie voor iets, nietwaar) is uitgedraaid in een regelrechte soep. Mijn werk is wel afgeraakt, maar de kwaliteit ervan durf ik niet garanderen. Het weer is miserabel, mijn voeten hebben koud, ik ben moe, heb nergens zin in en moet productiever uit de dag komen!!! Winterblues, zegt de ene. PMS, denkt de andere. Met denken ben ik niet veel, ik ben wel diegene die erdoor moet.
Grrr....
Maar we blijven positief: morgen is er weer een dagje, en slechter dan vandaag kan het niet gaan, haha! Op naar morgen dus...
Zie jullie daar en dan...
M

2 opmerkingen:

Jozefien zei

Yes, we zijn intussen al twee dagen verder, dus hopelijk is de baalfactor van je dagen terug meer in evenwicht met het happygehalte. Of is het zelfs al gekanteld, dat zou wel de max zijn!

Jozefien zei

O ja, speciaal label heb je daar uitgevonden :-)