woensdag 25 november 2009

Nieuwe start!

Hela, hola, hopsasa!

We zijn SERIEUS aan de late kant om ook maar iets goed te praten; bij deze hoop ik gewoon op jullie mantel der liefde en gooi ik mij meteen in een nieuw avontuur.

Dit jaar geen spannende start zoals bij Erasmus, maar een doodgewoon jaartje HIVT. Of toch niet? Eerst en vooral is HIVT niet meer wat het geweest is: voortaan volg ik les aan de Artesis Hogeschool Vertalers en Tolken (maar ik blijf koppig HIVT zeggen). Ten tweede is dit mijn vierde jaar, tevens mijn Master (maar nog niet mijn laatste). Masterjaar wil zeggen: thesis schrijven. Thesis schrijven houdt in dat er een promotor en een onderwerp moeten gezocht worden. We zijn al eind november en wat betreft die twee luiken van het werkplan, sta ik op schema. Ik ben me volop aan het 'inlezen' (zoals dat in vakjargon heet) en tegen half december moet er iets op papier staan. Waarover? Haha, curieuzeneus en mosterdpot: voor jou een vraag, voor mij een, euh, weet...

Nieuw voornemen (iets waarmee we dan weer te vroeg zijn - 't is ook nooit goed): om het lezen voor jullie (en het schrijven voor mij) aangenamer te maken, heb ik besloten de basic rule van bloggen toe te passen: korte berichtjes in plaats van ellenlange epistels. Doet meteen ook wat 'twitterachtig' aan, zijn we weer mee met onze tijd :)
Hasta la próxima!

Geen opmerkingen: